تعمیر و سرویس اسپیلیت سامسونگ در گرگان

وبلاگ

برتر سرویس ،  تعمیر و سرویس اسپیلیت سامسونگ در گرگان است که انواع   برند اسپیلت داخلی و خارجی را زیر نظر کارشناسان با تجربه و متخصص انجام می دهد. 

در هنگام سرویس سالیانه اسپیلیت سامسونگ باید به این نکات توجه کنیم :

1- شستشوی کولر گازی ال جی LG با کارواش
2- تست گاز کولر گازی ال جی LG
3- شارژ گاز کولر گازی ال جی LG
4- رفع نشتی گاز کولر گازی ال جی LG
با کادری مجرب آماده ارائه خدمات گارانتی کولر گازی ال جی LG می باشد و در صورت نداشتن گارانتی معتبر و یا اتمام زمان گارانتی کولر گازی اسپیلت ال جی LG هزینه ها به صورت آزاد دریافت می شود.

انواع تعمیرات اسپیلیت سامسونگ در گرگان

تعمیرات اسپیلیت سامسونگ می تواند شامل موارد زیر باشد :

1- تعمیر برد اسپیلیت سامسونگ

کولر گازی و اسپلیت یکی از انواع دستگاه‌های مهم سیستم‌های سرمایشی هستند که در بسیاری از خانه‌ها، ادارات، مغازه‌ها و… مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از اجزای تشکیل‌دهنده این دستگاه‌ها برد الکترونیکی است که به عنوان مغز سیستم عمل کرده و مدیریت عملکرد کل سیستم را به عهده دارد. در صورت خرابی برد اسپلیت ، کل سیستم شما از کار خواهد افتاد و این مسئله نشان‌دهنده اهمیت بالای این قسمت از دستگاه شما است. ما در این مقاله به طور مفصل درباره اینکه برد اسپلیت چیست و چه وظایفی دارد، صحبت کردیم. همچنین بیان کردیم که خرابی برد کولر گازی چه دلایل و علائمی دارد.

همانطور که توضیح دادیم، کمک گرفتن از  برتر سرویس  میتواند مشکل شما را برطف کند. چنانچه برایتعمیر اسپیلیت گرگان تکنسین ماهری احتیاج داشتید، می‌توانید روی کمک مجموعه برترسرویس  و تکنسین‌های باتجربه آن حساب کنید.

بیشتر بدانید:   تعمیر یخچال پروفایل در گرگان

۲- تعویض کمپرسور اسپیلیت سامسونگ:

برای تعویض کمپرسور اسپلیت در هر مدلی که باشد  این نکات را در نظر داشته باشید: اول آنکه از این قطعه به صورت اورجینال استفاده کنید. استفاده از قطعه ی تقلبی کیفیت دستگاه شما را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. ضمن آنکه لازم است قبل از اینکه برای تعویض کمپرسور اسپلیت اقدام کنید لازم است از طریق برتر سرویس تقطعه عیب را انجام دهید.

به یاد داشته باشید قبل از تست کمپرسور حتما فیوز اصلی را قطع کنید. و از قطعی جریان برق مطمئن شوید. شما می توانید از طریق روش های تست سیم پیچ، تست صدا، تست کارکرد یا فشار کمپرسور قطعه ی مورد نظر را عیب یابی کنید و پس از آن نسبت به تعویض کمپرسور اسپلیت یا تعمیر آن اقدام کنید.

۳- بهترین روش برای نشتی اسپیلیت سامسونگ :

  • /منبع دقیق هر نشت را به سرعت پیدا کنید.
  • /نشت ها با فاصله کم نیز قابل ردیابی هستند.
  • /به راحتی در نشت‌های بسیار کوچک، چندگانه و متناوب یافت می‌شود.
  • /تکنسین ها می‌توانند هنگام خاموش یا کار کردن سیستم، به دنبال نشتی باشند.
  • /پس از اتمام تعمیرات، بررسی مجدد سیستم آسان است.

4-تعویض خازن اسپیلیت سامسونگ:

 

 

شرکت برتر سرویس در شهر گرگان، با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر و سرویس اسپیلیت سامسونگ در گرگان در خدمت شما عزیزان می‌باشد و شما می‌توانید برای تعمیر اسپیلت در تمام برند های داخلی و خارجی با ما تماس بگیرید. مجموعه برتر سرویس هر روز حتی روز های تعطیل از 8 صبح الی 10 شب پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.

تماس با برتر سرویس

شرکت برتر سرویس در شهر گرگان، با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید در خدمت شما عزیزان می‌باشد و شما می‌توانید برای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ها در تمام برند های داخلی و خارجی با ما تماس بگیرید. مجموعه برتر سرویس هر روز حتی روز های تعطیل از 8 صبح الی 10 شب پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.

گرگان، خ بهشتی، خ بهشت 9، بین آموزشگاه جنگل 2 و 4، مقابل بیمه ایران، سرویس برتر

نوشتهٔ پیشین
نمایندگی تعمیرات ال جی در استان گلستان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست